loading...
q
admin بازدید : 217 جمعه 07 خرداد 1389 نظرات (0)
طبق سنت قدیمی اول سلام! حال تک تکتون امیدوارم خوب باشه!!! میدونم الان بازدید کننده های قدیمی شوکه شدن ... چی شد اون همه پست؟؟؟ خب من دیدم اونجوری به هدفم که شناسوندن متال به همست نمی رسم...!! شاید اینجوری بتونم یه نفر رو با متال واقعی آشنا کنم ولی اونجوری چیزی نداشتم جز دانلود!!! پس با این سیاست جلو میرم به کمک شما دوستان!!

   خب میرسیم سره این موضوع که این سیاست چی میتونه باشه!!؟؟؟ آخه اینم سواله ؟ مگه عنوانو نخوندی؟ حالا اشکال نداره به بزرگیه خودم می بخشمت ولی مجبورم توضیحم بدم که به بزرگیه خودت ببخش:دی دوستان متال باز می دونین که نقد و بررسی آهنگ متال خیلی کار سخت و دشوار و لذت بخشیه!!! ولی ن در راستای هدفای والای بنده :دی نیس که بخوام یه آهنگ متالو فوق حرفه ای نقد کنم که طرف که میاد به امید شنایی با سبک متال گوز پیچ بشه بره!!! پس من سعی می کنم نقدامو ساده و همه فهم بنویسم تا همه بفهمن!! دوستان متال باز هم واسشون برنامه هایی دارم ...! یعنی قسمت نقد فوق حرفه ای ولی وقت نمی کنم شاید بزودی ( منظورم از اون بزودی های زیاد زید بود) گذاشتم!!
  

   بچه ها می دونم همون یه تنفر خاص نسبت به کتاب درسی داریم چون خیلی یکنواخت وخسته کنندس تازه باید همشونم یاد بگیریم!!! زیادم هست!! پس نقدها هم که ممکنه زیاد بشه  با همین زبون خودمونی می نویسم تا حل کنین:دی خسته نشین لذت ببرین:دی

  نکته ی قابل عرض اینکه به یک مدیر ترجیحا آقا دارای دکترای روان شناسی با ۴ سال سابقه خدمت صادقانه جهت همکاری در این وبلاگ نیازمندیم (ر.ک به قسمت ایمیل!)

   اولین نقدی که کردمامشب آمادست که میره رو سایت و ایشالا سعی می کنم افراطی عمل نکنم ولی از پست اول نمیشه گذشت:دی!!!

   همین!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 329
  • بازدید کلی : 21,101